Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Délka: 7 h 42 min
Interpret:
Gustav Bubník
Vydavatel: Progres Guru
Vydáno: 2019
Typ souboru: MP3
Velikost: 434 MB
Proč se při rozhodování chováme iracionálně a jak to napravit?
Téměř žádný člověk se při rozhodnutích nechová racionálně a marketing toho umí perfektně využít: Kolikrát vás dostala nějaké akce 2 + 1 zdarma, nebo třeba neodolatelné povánoční výprodeje?
Peníze a cena ovlivňují naše myšlení, chování i společenskou morálku a je velmi obtížné určit, co je správné, co je trik a jak na to reagovat.
Jak se rozhodovat lépe a nesedat marketingu na lep.
Audiokniha vám ukáže směr – cestu si musíte prošlápnout sami. Při rozhodování nás ovlivňuje mnoho faktorů: moře rozbouřených emocí, tradiční společenské zvyklosti i předsudky. K tomu si připočtěte obrovský marketingový tlak. Můžete mít tak trochu pocit, že hrajete pořád v „oslabení“.
Dan Ariely vám v audioknize ukáže na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, jak mít svá rozhodnutí pod kontrolou a rozhodovat se lépe.
Až vám příště přijde jedinečná exkluzivní nabídka, kterou využijete jenom do dnešní půlnoci, tak už vás to tak masírovat nebude.
Audiokniha Jak drahé je zdarma vysvětlí, proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí. A ještě mnohem víc. Napsal Dan Ariely. Čte Gustav Bubník.