Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Délka: 1 h 6 min
Interpret:
Vítězslav Kryške
Vydavatel: Media Empire
Vydáno: 2012
Typ souboru: MP3
Velikost: 62 MB
Výběr nevhodných zaměstnanců může kritickým způsobem omezit růst a úspěch vašeho podniku, nebo může vést dokonce k uzavření podniku, který měl všechny předpoklady růst a prosperovat.
Naopak schopnost přitáhnout a udržet si skvělé lidi vám ušetří spoustu peněz a zajistí hladký chod podniku.
Audioprogram „Jak si najímat a udržet dobré zaměstnance" vám pomůže:
- najít ty nejlepší lidi, aby pracovali pro vás
- ujasnit si, kde je máte hledat
- definovat, co přesně očekáváte od uchazečů
- vytvořit dobré pracovní místo
- vést efektivní výběrové pohovory
- správně vyhodnotit jednotlivé kandidáty na pracovní pozici
Současní zaměstnavatelé musí projít obrovskou změnou. Musíme se přesunout z doby, kdy byla k dispozici spousta lidí, do nové doby, kdy k dispozici není téměř nikdo. Tímto posunem musíme přesměrovat svou pozornost k najímání a udržení si dobrých lidí, to je hlavní odpovědnost managementu. Jedno z pravidel pro dobrý nábor je: najímejte pomalu a propouštějte rychle. Už jste přijali nějakého člověka rychle, bezmyšlenkovitě? Jak často byly výsledkem takového rozhodnutí problémy? Udělat chybu není zlé, pokud se z ní něco naučíme, ale neopakujme ji. Špatný výběr je velmi nákladný. Za prvé, ztrácíte čas. Čas, který strávíte pracovním pohovorem, najímáním a školením toho člověka, aby se zapracoval. Pak jsou tu také vaše ztracené peníze. Náklady na plat a výdaje na vyškolení člověka, který nakonec odejde. Dobří lidé mají v dnešní době příliš vysokou hodnotu. Způsob, jakým vašeho zaměstnance budete zpočátku motivovat, z velké části určí způsob, jakým pro vás bude pracovat během celého zaměstnaneckého poměru. Nejlepší společnosti a nejlepší manažeři vždy hledají způsob, jak vytvořit pocit harmonie, štěstí a spolupráce mezi svými lidmi. To je hlavním úkolem vedení. Kdysi byli zaměstnanci vděční za to, že mají práci. Chodili do práce a dělali to, co se od nich čekalo. Poté šli domů. Dnes je ale všechno jiné. Dnes chtějí být dobří zaměstnanci ve své práci plně zaangažováni. Protože na trhu je dnes tolik různých pracovních pozic, každý člověk, který pro vás pracuje, je ve skutečnosti jen dobrovolník. Každý člověk může odejít jinam. Každý člověk, se kterým hovoříte, má spoustu jiných příležitostí. Tento audioprogram vám přinese 21 nejlepších nápadů, které se můžete naučit, a které vám mohou pomoci stát se výrazně lepšími v získávání a udržení těch, které potřebujete, aby váš podnik uspěl.
Jednejte podle zásad představených v tomto programu. Promýšlejte svá rozhodnutí. Nenechte se dotlačit druhými lidmi ani okolnostmi ke zbrklým závěrům. Největší omyly jsou výsledkem nepromyšleného jednání. To platí v životě stejně jako při najímání zaměstnanců.
Jak si najímat a udržet dobré zaměstnance - motivační audioprogram z řady úspěšných audioknih pro osobní a firemní rozvoj z pera Dana Millera. Interpretuje Vítězslav Kryške.