Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Když Tim Cook představoval novou řadu iPhonů, pozval na jeviště herního vývojáře Todda Howarda, aby se rozpovídal o výkonu nových mobilů. K demonstraci mu posloužilo právě očekávané RPG The Elder Scrolls: Blades a jeho detailně zpracovaná grafika.
Poprvé jsme si mohli všimnout, jak se světlo odráží od vodní hladiny, vlhkých stěn jeskyně nebo třeba hrdinova meče. „Něco takového bylo dosud možné jen na výkonné herní konzoli“, komentoval vývojář moment, kdy hrdina vyšel z jeskyně na denní světlo. Zajímavé také je, jak si kamera pohrává s hloubkou ostrosti. Vše je přizpůsobeno tomu, aby vás během souboje nic nerozptylovalo. Vypadá to fantasticky!
Potyčky jsou, mimochodem, řízeny svajpy, aspoň tedy co se mečů týče. Čepel přesně sleduje pohyb vašeho prstu po displeji. Během soubojů také pocítíte haptickou odezvu. Jde o jemné vibrace simulující nárazy zbraní, uštědřené útoky a tak podobně.
Howard sice demonstroval hru na iPhonu XS Max, ale The Elder Scrolls: Blades vyjde i na Androidu. Na e-shopech obou platforem se můžete již nyní předběžně zaregistrovat, aby vám neunikla její premiéra. Hra by měla vyjít ještě letos. Původně se počítalo se zářiovým termínem, nyní se mluví o začátku prosince.