Pozadí stránky
Pozadí stránky
Obálka knihy Obsahový marketing

Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

ePUB Mobi

Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


Vydavatel: Computer Press
Vydáno: 2014
Jazyk: český
Počet stran: 224

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!

Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.

Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:
– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
– Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky

Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.

Web ke knize přímo z dílny autorů:
http://marketingobsahem.cz

O autorech:

Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.

Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

více

Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


Ikona aplikace O2 Knihovna
V aplikaci O2 Knihovna
• bez registrace
• na telefonu i tabletu
Stáhnout zdarma