Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
ePUB Mobi PDF
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2017
Jazyk: český
Počet stran: 128
Klinická výuka je vitální součástí pregraduální profesní přípravy zdravotnických pracovníků. Zajištění interdisciplinární klinické výuky, spolupráce mezi vzdělávacími institucemi a klinickými pracovišti, příprava studentů na nové role a způsoby vzdělávání na pracovišti jsou v tomto procesu klíčové.
Cílem monografie je v ucelené podobě zpracovat problematiku tří typů aspektů klinického výukového prostředí: aspektů terminologických (pojmenování rolí, procesu, metod vedení studentů), organizačních (modely klinické výuky, strategie vedení a hodnocení na pracovištích) a metodických (nástroje auditu).
Monografie zároveň poskytuje srovnávací a souhrnný přehled specifických faktorů ovlivňujících proces klinické výuky ve zdravotnických zařízeních z pohledu studentů a participujících pracovišť. Může být užitečným a jedinečným zdrojem informací pro odbornou komunitu, která se podílí na vytváření efektivního klinického prostředí.
Ocení ji především učitelé, mentoři a studenti mentorství, resp. pracovníci vzdělávacích institucí a zdravotnických zařízení spolupracujících na klinické výuce.