Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Univerzita Palackého v Olomouci
Vydáno: 2021
Jazyk: český
Počet stran: 298
Publikace se zaměřuje na specifické téma, primárně orientované na žáky s mentálním či kombinovaným postižením v období ukončování povinného vzdělávání. S odkazem na zpracovaná teoretická východiska a rámec lze toto téma označit jako nedostatečně probádané, a to zejména v našich podmínkách. Cílem je realizovat, popsat a následně evaluovat proces podpory při ukončování povinné školní docházky a plánování přechodu u vybraných žáků s mentálním postižením ze školy do další etapy jejich života, sumarizovat získaná zjištění osob facilitujících tento proces a následně navrhnout doporučení pro možnou implementaci procesu plánování přechodu do speciálněpedagogické praxe. Dále se autor pokusil identifikovat, popsat a analyzovat současný stav problematiky z perspektivy třídních učitelů pracujících s těmito žáky a sociálních pracovníků vybraných zařízení sociální služeb ve vybraných krajích České republiky.