Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Masarykova univerzita
Vydáno: 2024
Jazyk: český
Počet stran: 283
Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuálním hospodářským podmínkám a legislativním rámcům. Závěrečná část je věnována managementu a marketingu kulturních institucí.
Učební text slouží jako ucelený průvodce ekonomikou kultury a bude cenný nejen pro studenty arts managementu, ale pro každého, kdo se zajímá o management kultury a umění.