Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: H1.cz
Vydáno: 2013
Jazyk: český
Počet stran: 48
Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. Výsledky byly následující: • 30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů
• 25 % lidí přichází ze sociálních sítí
• 12 % lidí se dostane na stránky přes různé odkazy
• 25 % lidí vstoupí na stránky přímo zadáním adresy webu
• 8 % lidí přivede na stránky reklama
Ano, pouze 8 % lidi přichází na stránky přes nějakou formu reklamy – PPC ve vyhledávačích, bannery, placené emailingy, affiliate programy. Podle Forresteru v roce 2012 investovaly americké firmy právě do těchto kanálů více než 40 miliard dolarů. Naproti tomu, když sečteme všechny ostatní zdroje, tedy vyhledávače, sociální sítě či odkazy, dostaneme se na úctyhodných 65%. Za tuto návštěvnost z těchto zdrojů přitom firmy nikomu neplatí. Jde jen o to, jak svůj čas investují do optimalizace pro vyhledávače, na vytváření zajímavého obsahu odkazovaného uživateli sami, jak jsou s uživateli v kontaktu na sociálních sítích. Náklady na takový čas přitom Forrester odhadl v celku na 4 miliardy dolarů.
Vidíte ten nepoměr? 40 miliard = 8 % návštěvnosti. 4 miliardy = 65 % návštěvnost.