Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2004
Jazyk: český
Počet stran: 180
Špičkoví konzultanti a lektoři ukazují manažerům, kde začít cestu za vybudováním úspěšné firmy, jakou strategii zvolit, jak řešit vzniklé obtíže a učit se z vlastních výsledků. Témata jako marketing, definice produktů, řízení procesů a projektů, teorie omezení, finanční řízení a učící se organizace jsou vysvětlena ve vzájemných souvislostech a těsně propojena na „měkkéé" manažerské disciplíny - zadávání úkolů, delegování, hodnocení lidí, motivace, řešení konfliktů a týmová spolupráce. Autoři nezůstávají u teorie, ale nabízí konkrétní nástroje pro definování a vyhodnocování postupu za úspěchem a uvádějí zkušenosti s jejich zaváděním.