Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Computer Press
Vydáno: 2015
Jazyk: český
Počet stran: 248
Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky.
Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek.
Publikace vás mimo jiné naučí, jak:
* Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče
* Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry
* Průběžně počítat hráčovo skóre
* Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování
* Zobrazovat a pracovat s herní mapou
* Pohybovat s herní postavou v prostředí hry
O autorech:
Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací.
Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.